دستگاه های غذایی

اطلاعات دستگاه های غذایی

دستگاه های غذایی

اطلاعات دستگاه های غذایی

مخازن استیل

مخازن استیل شرکت B&P ENGINEERING GROUP

 

ما تولید کننده انواع مخزن با کیفیت و از جنس استنلس استیل و مشتقات آن هستیم. مشتریان ما در صنایع غذایی ، داروسازی ، شیمیایی و آرایشی و بهداشتی پیشرو هستند.

 

هر طرح مخزن ذخیره سازی یا مخزن فرآیند توسط بخش مهندسی با استفاده از آخرین نسخه نرم افزار محاسبه رایانه و طراحی پروژه (ابزار) تهیه شده است.


ساخت مخزن استیل

 

مخازن بدون فشار (به عنوان مثال مخازن ذخیره سازی ، مخازن بافر) از جنس سطح فولاد نورد سرد 2B ساخته شده اند. مخازن فشار از جنس استنلس استیل ، بر اساس محاسبات استحکام ، بسته به ضخامت آن ، از جنس استیل نورد سرد و از جنس فولاد نورد گرم تولید می شود.

 

 

سنگ زنی جوش ها ، انتهای مخزن یا تمام سطوح داخلی مخزن با چرخ CNC انجام می شود یا به صورت دستی خرد می شود. بسته به نیاز فرآیندی که کشتی طراحی شده باید برآورده کند ، ما می توانیم کیفیت سطح را حتی بهتر از Ra 0،2 um بدست آوریم.

 

هر مخزن با توجه به نیازهای فرآیند تکنولوژیکی یا خواسته های مشتری به اتصالات ، سنسورها و دستگاه های اضافی مجهز است. در اینجا می توانیم برخی از همزن ها ، عینک های دید ، حسگرهای دما و سطح ، مبدل فشار ، رسانای فشار ، شیرهای ایمنی و نازل های پاشش را نام ببریم.

 

لطفا برای اطلاعات بیشتر و تماس با ما ، نمونه کارها محصولات ما را ببینید ، تجربه ما در اینجا برای تأمین نیازهای شما است.



 

 

ایزوتانک

ساخت ایزوتانک

شرکت bhagwati یکی از بزرگترین سازندگان و تولیدکنندگان ایزوتانک در دنیا است. این شرکت انواع ایزوتانک های استیل را تولید می نمایند. از ایزوتانک ها برای انواع آب ، هیدروژن پراکسید ، اسید سولفوریک ، اسید نیتریک ، مواد شیمیایی معدنی ، محصولات غذایی ، حلالها ، روغنها ، رزینها ، نوشیدنیهای الکلی،  ظروف مخزن مواد غذایی و مخازن قابل حمل(که می توانند برای مواد مایع خطرناک و غیر خطرناک باشند) استفاده می شود. 


انواع ایزوتانک


ایزوتانک های این شرکت دارای مخازن همه کاره و مخازن استاندارد ISO می باشند. از جمله این ایزوتانک ها ایزوتانک عایق ، بخار بخار ایزوتانک ، گرمایش الکتریکی ایزوتانک یا یخچال است که برای محصولاتی که نیاز به کنترل دما ، شیرآب بالا و یا پایین تهویه و خط لوله دارند ، مجهز می شوند. سیستم ، پوشش محافظ در صورت لزوم و سایر تغییرات این شرکت مطابق نیاز مشتری ارائه خواهد شد. محصولات ذخیره شده یا حمل شده ایزوتانک ها با توجه به موادی که حمل میکنند(مواد خطرناک یا غیر خطرناک) متفاوت هستند.


این واحدهای ویژه ایزوتانک مخصوصاً برای حمل و نقل کالای مایع فله مابین نقاط مصرف ثابت  و محل تحویل طراحی شده اند.

دستگاه پاستوریزاتور برای خطوط لبنیات

 

دستگاه پاستوریزاتور


شرکت GEA  انواع دستگاه پاستوریزاتور را در ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید مینماید. این دستگاهها برای شیر در ظرفیتهای 5 تا 50 هزار لیتر در ساعت و برای کرم 2500 تا 10000 لیتر در ساعت میباشند.

 

طراحی اختصاصی دستگاههای پاستوریزاتور این شرکت به تمامی نیازهای مشتریان پاسخ میدهد.. ماژولهای خاص طراحی شده توسط این مجموعه به واحد اصلی اضافه می‌گردند تا بالاترین درصد بهرهوری و عملکرد را برای مشتریان ایجاد نمایند.

 

پاستوریزه کنندهها: راحت و کاربردی

 

واحدهای استاندارد طراحی شده، جهت کار در دمای گرمایش 85-72 درجه سانتیگراد ساخته شدهاند. با این حال در صورت نیاز مشتری به فعالیت دستگاه در دمای بالاتر، تجهیزات کاربردی برای مقابله با دمای بالاتر نیز طراحی و تحویل داده خواهد شد.

 

 

دستگاه پاستوریزاتور برای شیر و مخلوط های شیر، سطح بازیابی بالاتر از 90 درصد و برای خامه سطح بازیابی بالاتر از 85 درصد را تضمین مینماید که منجر به ایجاد سرمایه و سود از هزینه های جاری میگردد.

 

GEA  در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات سایر محصولات خطوط لبنیات مانند شیر، نوشیدنیهای مخلوط شیر، خامه، ماست، پنیر، میکس بستنی و ... نیز فعالیت دارد. تخصص و فناوری این مجموعه جهت بهینهسازی انواع خطوط محصولات لبنی با کیفیت بالا بخشی از توانایی های این مجموعه می باشد.